28 July 2020

Cara dapatkan tunai dan voucher AEON, KFC dan MacD dengan mudah!




Kali ni ain nak kongsi macam mana nak dapatkan voucher dan e-wallet topup dengan mudah. Perkenalkan aplikasi JAG MY yang menawarkan reward yang best bila korang kongsi, tonton dan like iklan dan juga bila korang berjaya siapkan task yang diberikan. Task yang diberikan juga mudah dan senang. Jadi jom kat bawah ni saya share step-step untuk register JAG MY :


1. Step pertama ialah korang pergi laman web ini for registration => JAG MY

2. Kemudian, like JAG Facebook dan isikan Member Registration Form selengkapnya.

3. Di ruangan Referrer's JAG Username, korang boleh letak : nurainlife

4. Last sekali, tick button I have read the term and condition. Dan klik button Submit! Siap dan mudah!


5. How to Earn :

1. Login to your JAG account, start participating in different activities to earn JAG points! Go to My Activities and join all the promotions :


2. When you've collected enough points, redeem any cash vouchers or prizes you want and they'll mail it to your home! You can go to Redeem reward via your points.



Pengalaman aku as JAG MY member, serius benda ni tak tipu korang. As long as korang rajin siapkan task yang disediakan seperti tonton, like dan share ads, insyaallah korang confirm dapat kumpul banyak points. Task yang dia bagi pun simple je contohnya, korang cuma perlu watch satu iklan di FB pastu like dan share di FB wall masing-masing. That's it!

Iklan ni pulak bukan jenis brand merapu jual produk founder baru nak up ke apa. Bukan macam tu. Iklan yang kita share ni brands besar seperti Milo, Nestle, TM, Celcom dan lain-lain. JAG MY ni satu platform tengah yang nak pastikan syarikat periklanan besar dapat sampaikan promotion ads diorang kepada pengguna akhir seperti kita. Selain diorang buat promotion melalui TV dan radio, sekarang diorang juga ingin mengiklankan promotion diorang melalui media sosial yang ramai orang guna seperti Facebook, Instagram dan whatsapp sebagai alternatif promotion dan kita boleh get benefit from this by sharing and got some commision melalui pengumpulan points. Best kan.

Pelbagai voucher yang korang boleh redeem disini antaranya cash, Touchngo e-wallet, Boost e-wallet, Grab, Steam, Zalora, Uniqlo, Starbucks, Manhattan Fish Market, Nandos, Baskin Robbins, KFC, McDonald, Sakae Sushi, Tesco, Lazada, Giant, Aeon, Petronas, dan mobile prepaid seperti Hotlink, Digi, Umobile, Celcom dan Unicef.

Ni history yang aku redeem Boost ewallet. Alhamdulillah, boleh pergi beli barang di kedai 2Eco. Bestnyaa..

Aku selalunya suka redeem points kepada Boost ewallet sebab boleh dapat reward instantly. Kalau voucher makan masa dua minggu juga untuk sampai ke rumah. Apapun, join JAG ni sangat best dan berbaloi. Setakat nie, aku dah redeem voucher KFC, Manhattan Fish Market dan Secret Recipes. Dan dah banyak tempat aku belanja guna Boost ewallet nie terutama kedai 2Eco dan Watsons. Korang pun boleh try jugaakk.

Kawan-kawan pun selalu tanya macam mana aku boleh dapat voucher macam ni. Sebab nampak best, setiap kali makan KFC sekali or kedai yang mahal-mahal macam Manhattan Fish Market dan Secret recipes, aku akan buat keluar voucher nie time bayar. Diorang cakap bestnya kau dapat diskaun guna voucher. Haah, serius boleh jimat banyak bila kita cut-off RM10-RM20 from our real bills. Aku pun kongsi lah dengan diorang aplikasi JAG MY biar semua dapat benefit nie.




Bila dapat redeem voucher dan ewallet nie, bolehlah buat belanja kek secret recipes dan KFC untuk keluarga kan. Apa tunggu lagi, jom ramai-ramai kita daftar as JAG MY member.






No comments:

Post a Comment

Thank you for leaving a comment.