07 November 2019

Hadiah Top Commentator Oktober dari Shikin Razali dah sampai!


Hai semua.


Sejak aktif blogging pada Jun 2019, macam-macam hadiah aku dapat dari blogger lain. Ada antaranya menang hadiah giveaway, hadiah segmen dan hadiah dari sponsor. Kali nie, aku dapat hadiah dari kak Shikin sempena berjaya menjadi Top 10 Comentator bulan Oktober di blog jurnalnya. Sebenarnya bulan Ogos yang lepas dah jadi top commentator. Dan alhamdulillah bulan Oktober ni dapat jadi top commentator lagi. Ni kali kedua dapat hadiah dari kak shikin. 


Jom tengok barang apa yang aku dapat :


Parcel dah selamat sampai rumah.

Buku planner, mini book saving dan kalendar.


Tadaaa. Hadiah yang kak shikin bagi ialah Buku planner beserta kalendar tahun 2020. Ada sekali buku mini saving untuk catat perbelanjaan. Wahh!! I love the books! Aku memang setiap tahun akan beli buku planner. Jadi untuk 2020 nanti takyah beli dah. Aku akan guna dan manfaatkan buku ni sebaik mungkin. Semoga tahun 2020 nanti, menjadi tahun untuk aku lebih berdisiplin dan teratur dalam menguruskan masa dan kewangan.


Ada nota kecil daripada kak shikin. Thank youuu..


Ada kad kata-kata semangat dan sticker jugak.


Kad kata-kata semangat tu nanti aku akan buat sebagai penanda buku. Tebuk lubang di hujung kad dan masukkan riben. Nanti jadi cantik dan sesuai diselitkan di buku. Sticker bintang-bintang tu pun cantik. I will stamp it in the planner or in my notes book. Overall, I really love the presents! Thank you so much kak shikin. I doakan kak shikin murah rezeki, panjang umur dan dipermudahkan segala urusan di dunia dan di akhirat. Amin.

Akhir sekali, jom ramai-ramai melawat dan support blog jurnal kak shikin. Komen banyak-banyak dan mana tahu lepas ni korang pulak dapat jadi antara top commentator blog beliau. Good luck!



Thanks for reading!



10 comments:

  1. wahhh , tahniah . Ramai yang dapat 2020 planner dari sis shikin . Cemburu pulak rasa .

    ReplyDelete
  2. Mama pun Ada dpt tapi x buat entry lagi. Tahniah ye

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, semoga awak dapat manfaatkan planner ini.. hihihi

    ReplyDelete
  4. wah cantik hadiah dia. tahniah Ain :)

    ReplyDelete
  5. Tahniah . Kak Rabia pun dapat hadiah dari kak Shikin jugak

    ReplyDelete
  6. Tahniah..semoga bertambah rezeki nya..seronok kan blogging ni dpt mcm2 hadiah..

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment.