03 April 2011

Nasi Ayam Goreng Saya!!!!

      Waaaaaaaa!!!!!!!! Saya tengah sedih nie.......hah?? Nak tahu saya sedih pasal apa????? Pasal Nasi ayam goreng saya lah.........Okey, saya cite.......
     
        Hari Ini hari Ahad, jadi ada perhimpunan....Pada hari nie, Abah saya ada beli nasi ayam goreng....untuk saya isi perut nie ketika rehat....Disebabkan beli nasi ayam goreng tu, saya terlewat ke sekolah..  Jadi, lepas masuk dalam kelas....saya letak beg dan nasi ayam goreng tu atas meja...nak cepatlah katakan...Then, saya cepat-cepat ke perhimpunan........actually masa tu ada dua bungkus nasi ayam goreng. Yang satu lagi tu..untuk adik saya....
       
        Tik Tok Tik Tok......setengah jam pun berlalu..letih rasanya berdiri di perhimpunan tu....Then, saya pun masuk ke kelas.....Aaaaaahhhhhhhhh!!!!! ( saya jerit dalam hati) salah satu dari dua bungkus nasi ayam goreng tu....dah koyak sbb kena cakar oleh kucing...ayam dalam tu...hilang diambil oleh 'bad cat'....I hate that cat !!!

         Then, saya bawa nasi ayam goreng yg satu lagi ke kelas adik saya . Dalam perjalanan tu...saya nangis.....macam mana tak nangis nyer.....abah saya beli tu...untuk makan bukan nyer untuk buang dalam tong sampah dah membazir je.....

          Selepas siap hantar nasi tu pada adik, saya pun pulang semula ke kelas saya....Sampai je tempat duduk saya tu.....Saya terus nangis....................T___T




The moral is....lain kali kalau beli nasi jgn letak yang boleh dicapai oleh kucing. Contoh nyer simpan di dalam beg dan zip!!!! Kucing mana boleh bukak zip......




P/S : Kejadian macam nie dah pernah berlaku dalam kelas saya. mangsa nyer budak laki : Amirul Adli....

No comments: